fredag 6 april 2012

Fusk-glad-påsk

Glad påsk skulle jag bara säga och lägga upp några påskiga bilder här tänkte jag. Har inte hunnit vara någon härlig pysselmamma i år, så jag tog helt enkelt bilderna från förra året. Men då förstår ni, brakade helvetet löst här hemma. Jag trodde inte någon brydde sig om min blogg, trodde knappt att de visste att den fanns. Men nu kom de plötsligt rusandes, en efter en, jag hör hur det sprider sig mellan rummen och familjemedlemmarna; Hon tar bilder från förra året, skriker de i ursinne. De ringer sina vänner, slår sönder porslin och nu hör jag det viskas om att bränna mig på bål. 


Men jag gör det ändå, tycker att det känns väldigt viktigt att inte låta mig styras. Så, med livet som instats: GLAD PÅSK!!!
Nu ska jag pyssla och fixa lite här hemma så jag har några bilder till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar