torsdag 1 mars 2012

Det här vill Mimi att vi ska göra i helgen


Jag var lite bakfull imorse och kände att jag ville vara lite extra vän, bo i ett hus på prärien och springa i gräset i en knälång kjol och skratta med en dotter i varje hand. Jag gjorde god frukost med bär och frukt och tände ljus, mufflade till rosbuketten på bordet så den såg ny ut igen. Imorgon kommer pappa, sa jag till tjejerna, då ska vi göra något riktigt mysigt. Jaaa! Sa Mimi, familyfun! Astrid har kommit förbi åldern då hon blev glad över att få vara med oss så hon ba: Vadå? Vad ska vi göra då? Vad vill NI göra sa jag, om ni får välja vad ni vill. Och då kommer Mimis förslag. Det kom så tveklöst så jag misstänker att hon haft det på lut ett tag. Här kommer det:
Jag vill att vi åker till ett badhus med massor av mammor och pappor och barn. Jag vill att du mamma är naked. Och när the police kommer och ska ta dig så dödar du honom. Om du inte kan döda så pussar du honom och sedan slänger du honom i bajset.
Men det är helt normalt va?

3 kommentarer:

  1. Ja självklart. Vi är inte helt säkra på däremot att vi ska låta Mimi bestämma. Men om vi gör det så kommer nog bilderna i tha news.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, hon är den roligaste ungen jag vet!!!
    I´ll be reading the news...
    Kram Maria

    SvaraRadera