söndag 25 mars 2012

Låten som får mig att längta hem till Majorna utan att ens ha bott där och utan att det låter speciellt bra att bo där

Och världens längsta rubrik också. Iallafall, vår kompis Kristofer tipsade oss om den här låten och herregud vad vi har lyssnat på den hela helgen.
Lite rys-mys. Känslan av att så hade det kanske blivit, det var ju några år som jag kände mig väldigt långt ifrån att vara klassmamma och börja dagarna med en joggingrunda. Den här låten påminner mig om det och då känns det ännu mer galant att sitta här med mina fina flickor och ett liv som jag tycker så mycket om, ljusår från destruktiva efterfester.
Det här är måndagslåten på en platta med en låt för varje veckodag, men tyvärr blev Bubba Flexx bestulen på materialet innan han hann bli helt klar. Jag ber till Balle Bacon att han får allt tillbaka på något magiskt vis, så vi kan få höra hela veckans låtar precis så genialiska som han hade tänkt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar