onsdag 9 november 2011

Good luck Molly har skaffat egna kompisar

Jag får sånt hjärta för den här bloggen ibland, som att den är en egen person. När jag inte orkar skriva så blir den lite ledsen och ibland är den helt uppåt för något som har hänt på dagen när inte jag har varit där. Så skaffar den egna kompisar. Som idag, när en ny kompis som heter Bondhustrun har skickat en award.


Jag vet inte vad det är exakt, det är något mellan bloggar tror jag (jag känner mig ungefär som när föräldrar har lite svårt att förstå vad deras tonårsbarn sysslar med). I vilket fall: Tack! Det är något helt klart något bra och vi är mycket stolta och glada, både jag och bloggen och följer såklart instruktionerna som följer med en award:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

så här kommer lite länkkärlek och fem finfina bloggar som jag ger vidare awarden till: 



1. Emis blogg, för att den är så bra och finurlig. Den är också alldeles egen, nästan som en liten diktsamling på sitt vis.


2. Johanna, för att hon skriver om små saker på sitt sätt och att om någon kan uttrycka sig roligt i skrift, så är det hon.


3. Go big or go home, för att här snackar vi inte bara yta utan även innehåll. Lisa har flyttat med sin man och tre söner till Zimbabwe där hon jobbar och lever. Aldrig tråkig läsning.


4. Min mamma, för att jag blev förvånad när jag själv började blogga. Jag kunde som man säger, inte drömma om att min mamma skulle göra det. Och att jag dessutom inte skulle skämmas ett dugg! Tyvärr har hon bara skrivit två inlägg än så länge men hon lovar ett i veckan framöver.


5. New York inspiration, för att det är precis vad det låter som! Inte en blogg riktigt kanske men en mycket bra sida som uppdateras i stort sett varje dag (typ blogg). 


Tack igen Bondhustrun, och du ska veta att när du sitter och längtar till New York så sitter jag och längtar ut på åkern!







1 kommentar:

  1. Åh! Fint att du svarade! Och väldigt fint att du drömmer om åkern ibland. Vi kan byta! :)

    SvaraRadera