torsdag 20 oktober 2011

Loves bilder idag

Jag har ju faktiskt haft en professionell fotograf med mig de senaste dagarna (i form av en lillebror som växt upp och blivit bättre än mig på massor av saker, bland annat dricka öl, göra chins och ta bilder). Så nu ska ni få lite annat än mina fotografiska kråkfötter för en gångs skull. Om var och en av er säger till era tusen närmaste vänner att också börja läsa min blogg varje dag så kan jag anställa honom och så får ni såna här bilder varje dag!
Jag som äter den sjuttonde grejen eller så på samma dag. Love försökte påpeka då och då att jag inte behövde äta så mycket, att jag kunde låtsas, men det glömde jag bort.
Häst som solar sig.
Här på Wöllfer i Sagaponack strök vi runt några timmar. Jag låtsades att jag var häst och hade det bra ställt. Jag vet inte hur andra hästar resonerar men för mig hade det inte varit så mycket att snacka om, jag hade flyttat in på studs.
Ja, det är en fontän i mitten. Lite spanskt på något vis.
Obekräftade rykten säger att Madonna är intresserad av att köpa det här stället. Om jag var Madonna skulle jag göra det. Om jag var Madonna...äh jag vet inte. Såklart hon borde köpa det här.
Jag tänker att det är sig ganska likt ändå, det här med hästar. De har hovar och äter havre var vi än stöter på dem. Men jag har aldrig varit med om i Sverige att det kommer en mexikansk man springande för att ta hästen när jag ridit klart, vilket verkar vara normalt förfarande på de flesta stall här.
Vi avslutade i solskenet på verandan till samma stalls vingård, med ett glas av deras eget vin och lite livejazz.
 Hur har er arbetsvecka varit?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar