fredag 7 oktober 2011

Jag är hemma hos Carl Larsson

Dramatiska dygn over here. Igår blev jag sexuellt trakasserad på tunnelbanan, utan att riktigt vara säker förrän vi gick av och Ulrika berättade att det är vanligt förekommande att folk tar tillfället i akt när det är trångt och gnider sig mot främlingar. Vanligt förekommande, vilken värld vi lever i. Den sexuella frustrationen som är ständigt närvarande, från hårt arbetande i tunnelbanan till regeringsbeslut. Usch, usch.
Sen blev jag jagad av rådjur i natt efter några glas vin och imorse fick jag en fågel på huvudet. Puh. Nu går jag iallafall runt i det här fantastiska huset, inte hemma hos Carl Larsson utan i Hamptons.
Jag har dokumenterar detta mycket väl och ska lägga upp bilder så fort chockarna har lagt sig och jag har hittat kamerasladden.
Men nu ska jag ut och promenera på stranden. Hej!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig. Hoppas du får in nya härliga energier i Hamptons. Jag orkar inte med alla dessa överkåta män. Blä!

    SvaraRadera
  2. Ja vad äckligt det var, jag trodde jag förstod saken fel. Nu önskar jag att jag hade ställt till med en scen. Men Hamptons kan man lita på. Puss

    SvaraRadera