tisdag 6 september 2011

Tre dagarna är över

I tre dagar är man konstig åt båda håll, så är det bara. När man kommer till Sverige och när man kommer hem igen. Jag håller inte på längre och tjatar på Emil om detta utan tar det lugnt, vet ju att det går över. Så kommer jag på att jag känner mig helt normal plötsligt och då vet jag att det har gått tre dagar. Nu börjar även vårt nya hem kännas som att det faktiskt är vårt hem. Blommor på bordet, mat i kylskåpet. Barn som försvinner in i ett annat rum och leker något som vi inte får lägga oss i. Tvättmaskinen som snurrar i hörnet och påminner mig om att den finns där för att göra mitt liv lite bättre.
Framåt kvällen kom vår snyggaste kompis Aaron och lagade middag till oss.



Middag som avslutades med obligatorisk hiphop-show såklart. Nu känns det plötsligt som att vi aldrig varit borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar