söndag 11 september 2011

Allt lugnt här i NYC

Den här dramatiska dagen närmar sig sitt slut och morgondagen känns som en slags nystart. Även för mig personligen för imorgon är det tillbaks till vardagen! Det känns underbart, jag hade inte orkat med en timme till av ledighet. Jag har smygstartat med nyttig mat och joggingtur, laddat datorn och ser fram emot promenaden imorgon bitti ner till kontoret. 
Innan vi åkte från Skåne skrev vi brev till oss själva, där vi listade vad vi ville ha uppnått till nästa gång vi kom dit. Jag tycker om att skriva så min lista blev ganska lång. Nu ska jag äntligen få sätta igång!
Jag har dessutom satt igång en slags renovering hemma och har för avsikt att springa ett åtta kilometer långt lopp på lördag. Om jag är manisk? Nej det är det jag inte är, så jag känner mig lite förvånad själv.
Igår övertalade jag Emil att springa till Red Hook med mig. Det tog mer än tre timmar, Emil sa att det hade gått fortare om jag hade orkat springa. Så här glad var jag på båten hem i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar