onsdag 31 augusti 2011

Vi är inte överrens om vad som är värst

Inte att vi trott att det ska vara helt utan krångel, detta med att lämna ett hus för sig själv ett år. MEN. Inte ens en person med min fantasi hade jag kunnat förutspå exakt vad som krånglet skulle innehålla. Vi har nu några primära problem; Emil tycker att det värsta är att vi inte kan få igång elementen, jag tycker att det är jobbigare att tvättmaskinen har gått i baklås full med blöt tvätt. (Ja, jag kan se att det finns något könsbetonat över hur vi oroar oss). Vi får inte ner dockornas våningsäng i resväskan och Lövestad taxi kör bara helger och kvällar, alltså inte i anslutning till då vi skulle behöva åka för att hinna med vårt plan.
Men så fick jag det här när jag var och letade efter min häst som är borta och tänkte att det är inte helt nattsvart trots allt;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar