måndag 27 februari 2012

I´m a writer (who had too much coffee and need a boss)

Nu börjar det bli läskigt over here för att nu har jag fått problem att komma igång också. Det som brukade vara min grej. Det var hela anledningen till att jag kunde tycka att det var lite småokej att jag har så svårt att avsluta. Men ska det inte gå att vare sig komma igång eller avsluta, så känns det inte så jättebra. En och en halv timme kvar tills barnen ska hämtas och inte en vettig grej har jag gjort, utom att konstatera att endast strumpbyxor och tröja inte är snyggt om man är vuxen.
Jag hittade den här och säger högt till min långkalsongklädda spegelbild; ingen kommer göra det här åt dig fru Möller.
På samma sida hittade jag även tjugofem budord till författare som jag inte orkade läsa, mer än någonting om att det inte kommer trilla en färdig bok ur din vagina som jag råkade snappa upp när jag skrollade förbi (och det visste jag faktiskt redan). Om ni har druckit mindre kaffe än jag och orkar läsa sådant här nonsens så kan ni göra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar