onsdag 30 november 2011

Balettkalsongen

Idag var vi och såg The Nutcracker, New Yorks mesta julbalett på Lincoln center (där Black Swan utspelar sig).
Jag har velat se den varje jul sedan vi flyttade hit men det har inte blivit av, förrän idag. Jag blev inte besviken, det var precis så fantastiskt som jag hade trott. Men jag kommer inte att gå på balett igen tror jag. Inte på länge iallafall.
För först vill jag veta; vad är dealen med balettkalsongen? Man får ju inte ta bilder under föreställningen men det jag pratar om verkar vara ett genomgående tema. Den här bilden är ur programmet. Programmet som mina barn tittar i;
Ser det här normalt ut? Är det jag som är konstig eller är det dags att någon säger ifrån - säger att det räcker nu. Ingen stoppar något mer i kalsongen, basta.
Kanske läge för en Black Swan II och utreda de manliga sidorna av balettångest? Den lär ju inte bli sämre än den första filmen iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar