söndag 23 oktober 2011

Logga och tips till mörkrädda

Man är inget riktigt förlag utan en logga, det är ett känt gammalt djungelordspråk. Därför är jag så glad idag när snygga loggan som Lisa har gjort till mig är klar! Vad tycker ni?


Vill också passa på att hälsa er välkomna in på min nya hemsida när ni vill. Den blev klar för två timmar sedan och jag har varit där åtta gånger. Okej, tio. 
Men till slut orkade inte mina barn längre att jag höll på med sådant oviktigt, utan ville att jag ägnade mig åt lite seriösare saker som att skära pumpor. Efter mycket bildgooglande kom Astrid fram till att "det går inte, det är för läskigt" och vi gjorde den här, med stjärnor istället för med ögon och munnar. Får se om vi kommer att lyckas hela vägen med en oläskig Halloween.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar