måndag 11 juli 2011

VECKAN

Jag önskar att jag kunde säga att den var min idé, en av de bästa någonsin; att hyra ett stort hus tillsammans med fyra av våra allra bästa vänner med familjer en vecka på sommarlovet. Förra året var vi på Österlen lustigt nog, i år är vi på Gotland. Barnen grupperade sig så fort vi gick ur bilen och nu matar de hästar och jagar höns. Jag lämnar vädret utanför resonemanget helt, det är inte mycket att prata om. Bilder från förra året medan vi får ordning på kameraladdare och annat;



Årets förändringar i storleksordning; John - helt ny person i familjen Blix-Persson, några har blivit äldre (jag tänker då framförallt på Dina, Nicki och Axel), Emil har inte nazistfrisyr i år och Alice är svarthårig. Annars är allt som vanligt, vi tar direkt vid där vi slutade sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar