fredag 17 juni 2011

Till alla som blir smarta och roliga när ni dricker

Jag har en vagt minne av en frukost i Bromma när vi var i tjugoårsåldern som helt gick åt till att beklaga oss över att det inte fanns fyllelås till telefoner. Men vad oskyldigt det var då, man var liksom tvungen att slå in numret till varenda person som man skulle göra bort sig för. Jag är inte tjugo längre som tur är men för er som ska igenom de där schizofrena åren nu i den s.k. dataåldern, skaffa shameinsurence vet ja. 
Eller nej just det, det gäller kanske inte bara ungdomar. Jag vet inte hur många kongressmän som läser min blogg, jag gissar att det är en hel del, som jag räddar nu genom att tala om att det finns shameinsurence även för twitter;
Och för alla som har råkat trycka replay all någon gång för mycket;
Fortfarande finns ingen hjälp att finna för fulla sjuttonåringar med en mobil i handen, men mot internetförnedring, varsågoda!

https://github.com/adampash/Internet-Shame-Insurance#readme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar