tisdag 21 februari 2012

2 generationer bästisar

Den här veckan har potential, minst sagt. I söndags landade min bästa vän Lisa här med sin familj för att tillbringa en vecka med oss. Vi började med att åka ut till Hamptons så de fick en seriös hamburgare och en promenad på stranden.
Allt känns som det gjort i 23 år utom att nuförtiden har vi de här med oss, som också är bästisar.
Bloggmässigt däremot så kan det gå lite hursomhelst den här veckan. Lisa är så smart och rolig så antingen så kommer jag att skriva fem inlägg om dagen för hon säger så mycket bra som jag bara måste skriva. Eller så är hon så smart och rolig så jag inte hinner skriva något alls. Det tredje alternativet är såklart det gamla vanliga, att jag skriver något inlägg varje dag men är på ovanligt gott humör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar